星期日, 10月 01, 2006

60's 70's Performance


今晚係這學期"Performance"科的考試,係60, 70年代的音樂。
我們要演出例如Beatles, Led Zeppelin, Deep Purple, Carole King, Chicago......etc,
有人問為何讀神學會表演這些音樂??
梗係啦,我地讀的係現代音樂敬拜,學的當然係近代音樂及影晌現時音樂文化的技巧。
正如老師為我們祈禱,求神給我們明白恩膏的臨在及卓越的做事態度,在音樂表演中榮耀神,活出敬拜。

其實我今次都有好大壓力,因始終演出是有壓力,
事實上呢個係考試,咁梗係又有考試壓力呢。
好在神再次比我知道,在任何事為神做到最好,榮耀神!
要相信神的恩膏及信心!!
唔!!當同學說:噢,很緊張呢!~老師便回應:今晚會是美好的一晚!!
yes!!
我都要全心投入,演出六、七十年代的情感~
正如老師說:六、七十年代一切都是態度Attitude!!!
所以,在台上最緊要夠放及有信心,乜都唔好諗咁多!!


1 Comments:

At 15/10/06 1:21 上午, Blogger Stephanie Lau said...

wa! MT's look is so fresh! Remeber to keep this look and show us in our church! So "fashionable"....creative!

 

發佈留言

<< Home