星期二, 5月 09, 2006

你地好嗎?

各弟兄姊妹,你地好嗎?謝謝你給我地的問候及關心,保持聯絡!

今學期又如常開始了,要加倍努力先得,今學期要讀新約、教義、使徒行傳、現代敬拜,一大疊英文,有時個腦翻譯得好赲,要好比心機讀至得lu. 你地同我地都加油!


我們在North Sydney 教會的實習很好,我們睇着教會出世,由教會第一次崇拜就開始實習,現在已經有2 個月了.有一次Pastor Mick講完道祈禱,祈禱時停下又講幾次阿門,停下又講下,停下又講下,我仲以為他聖靈感動,但阿門咁耐??唔對路噃,等我睇下先,他輕微原地搖來搖去,睇見佢好快變白--oh,暈咗!好在有個大隻佬弟兄扶住佢,真係比佢嚇親.牧師,保重呀!

今朝一早很開心,聽到一消息,就係澳洲有兩名金礦礦工,被困在地底2 個禮拜,今朝救了出來,死過翻生,真係感謝神,成個Tasmanian town都好開心,個度教會自第二次大戰以來都未打過的鐘今日再響,但在同一日下午,另一個礦工就在教會出殯...駛唔駛咁大對比呀!唉,今日睇新聞就好似睇戲咁,人生如戲......

陳師奶