星期三, 9月 20, 2006

燈塔之行

今天我們沿着太平洋的方向,一直走到一個地方叫Palm beach;
一路上太平洋在我們右面,感覺真的很舒暢!


沿路一直到盡頭有一座燈塔,叫Barrenjoey Lighthouse, 起初一見到就覺得好高,但最終我地決定行山上去,
經過一個沙灘(行45分鐘)就到了上山之路。



人生就是充滿很多選擇,有3條路,一條最快但非常斜,但我們兩個只著涼鞋點上?其他耐D,點揀?你 或 向 左 、 或 向 右 、 你 必 聽 見 後 邊 有 聲 音 說 、 這 是 正 路 、 要 行 在 其 間 。哈哈,我們最後選了一條”中路” 多石但OK的…



好耐無行山了,起初覺得有D辛苦,但最後上到去就不後悔了,因為勁靚,有時讀書要求都好高,想放棄 ,但回頭一望,就覺得一切都值得!在山上可以看到另一面國家公園的盡頭,遠望布里斯本的邊緣,還看到無邊的太平洋!!!好靚呀! 神的創造真是一流!讚美主!


這是澳洲特有的鳥品種,係唔係好可愛?

0 Comments:

發佈留言

<< Home