星期四, 7月 06, 2006

澳洲急症室之夜+15年前的回憶錄



係,耳仔~右邊,
上回提起:有耳鳴~~!!
仲以為係夾得band 多…
點知前天耳仔開始覺得好痛。噢,係外耳炎~
我小時候,13,15,6歲時,因成日游水,又有挖耳仔(自我清潔耳屎)的“惡”習(中國人所謂“採耳”之享受)

係油痳地耳鼻候(ENT)專科的常客。我好有經驗的。
本來今天早上想去看醫生,但時間唔夠,因下午要到superdome, hillsongs conference 幫手。
痛都要頂住!!
點知……到夜晚11點幾收工時…我都係頂唔住…希望去一去急症室,有D野滴吓,都會好D呀。

今晚有機試吓澳洲的急症室,都係一個好好經驗。點知……

我想起了15多年前又是有差不多經驗,也是急症室,又係好痛,仲發燒。
家庭醫生因唔知點醫,所以叫我去急症室,在急症室等了一輪,急症室也做不到什麼,也就是給了我一大包止痛藥。
最後叫我回家,痛多一晚,明天去油痳地耳鼻候專科…自始,我也成為那裏的常客。
記得15多年前的這個晚上,和我四處跑的,就是媽媽,還記得我好感動,還跟媽說了句:媽咪 妳對我真係好。媽回應了一句:我唔同你去,邊個同你去呀。

到了今晚,也是急症室,最後等了3個多小時,到淩晨3點幾…噢,澳洲係醫藥分家的,最後急症室醫生叫我吃antibiotic再去看家庭醫生,也只給了我一粒止痛藥(但去到急症室,我已食了幾粒,都係好痛…)。今次好在也有irene陪著,感謝主。

睡了幾個鐘,起來時發覺耳仔裏已給塞住了,以我經驗,一定要找ENT專科醫生幫我清理及滴耳藥,只食antibiotic係沒有用的。
我立時online找附近的ENT,打電話去,希望有得見醫生(因沒有家庭醫生介紹信,係唔可以看專科)感謝主,最後見到ENT醫生,如我所 想,ENT醫生說只食antibiotic係無用的,一定要清理及滴耳藥。(再一次証明,唔同人有唔同做法,所以要多想各方唔用意見)
專科結賬……多謝au$250.............(~hk$1500,最後只能從醫保拿回一半…)

噢,真開心,雖耳都係給藥塞住,但起碼唔痛啦,可以開心去hillsong conference服事啦!

0 Comments:

發佈留言

<< Home