星期一, 3月 13, 2006

供給所需之~澳洲環保文化



來澳洲前,

有朋友說:來到澳洲,什麼也可以在街拾到。

我們雖然運了一大部份東西來,但沒有運sofa (沙發)過來。

之前見到D沙發,但當然無買,咁貴。

同神講,呀~

有時在"神學生宿舍",都想有張沙發坐吓,看吓書。

噢,今天一出門,就有2張在家門!(澳洲人唔要的大件野就係咁放在門口) Yes! 送到上門,感謝主,我同irene 都想了一論 (因始終都係舊野,怕dirty呀)。

我們有機會感受澳洲環保文化!快快拾回家,把它清潔吓,洗吓,吸吓塵,曬吓,噴吓消毒劑~

神供應我們所想所求,我要信靠祂!

(除了這沙發之外,其實由我們來到雪梨後,神的供應不斷!這是第一次在街找到,之前仲有D係朋友俾,吓次有機會,逐一家私同大家介紹。)

2 Comments:

At 15/3/06 4:06 下午, Anonymous 匿名 said...

咁要繼續祈禱, 可能有更多奇遇呢!!
今日係阿樂的差遣禮,一齊感受下不同地域的興奮...

 
At 15/3/06 9:57 下午, Blogger Stephanie Lau said...

我的 神必照他在基督耶穌裡榮耀的豐富,滿足你們的一切需要.
願榮耀歸給我們的父 神,直到永遠。阿們。 (腓立比書ch.4)...

Stephanie(stick in laundry 8am to 8pm..^_^)

 

發佈留言

<< Home