星期四, 2月 09, 2006

開學前的迎新日!! Buddy!! Orientation Day !!

大家好,多謝您們的來信及鼓勵!

好多讀者都關心,係?幾時開學呢?

來啦,下星期二,2月14。係呀情人節呀~~

不過我不會有影嚮,大家放心,我沒有情人,我只有愛人,我的老婆。每天都是老婆大人節,所以節日氣氛沒有改變。

這天迎新日,我地SCA個Dean Ps. Pam (SCA 院長,事工訓練學校有3個Schools: School of Creative Arts, School of Ministry & School of Pastoral Care Management.)講到明,第一年同學係唔可以拍拖。
想下年來讀書的朋友係咪好唔知點呢。其實都係想大家專心讀書,當然,結咗婚另計。 : P

Ps. Pam先鼓勵一下大家,再次重申CCC的Ministry Training College 係訓練神的工人,強而有力的Minister,不是訓練樂手、戲班子弟等等。CCC SCA 係要訓練Ministers能懂得以神所賜能力,榮耀主耶穌,影響世界。我不禁連聲Amen, yes yes yes yes....!感謝主!這都是神常常提醒我,叫我清濋自己做緊乜。

跟住 Ps. Pam就講下校規,我一路聽,個心都有D緊張。一來學院佢地對工課、考評等有很高的要求,二來講開一些規則,就好似青春了十幾年,回到中學咁。其實理所當然,一間訓練神工人的學院,理應有更嚴緊的標準。


學生手冊

但有趣的是,Ps. Pam 講到衣著方面要得體,大家都覺好笑。因澳洲人本身衣著都好隨便,人字拖或唔著鞋週街都係。
校長 Ps. Jeff Crabtree突然跑出來講幾句,都係無著鞋,唔疏頭。(但黑超就必定有)
可見這就是文化差異了。





迎新日那天我們一到,除了交學費,見老師之外,話明迎新,就緊係有人照顧吓你啦。

我位Vision Buddy 就係呢位 Hylke Vandervelde.

2年班Keyboard player. 荷蘭人,佢同我地傾吓講吓,帶我地四週看看,佢仲請我飲咖啡。

Very Nice!! 你估吓佢幾大?我叫佢估吓我,佢都係估我24-25!!! wow...thanks God!!

我仲識了好幾位oversea student....s.., 佢地香港定台灣?唔係,係德國人s.....


教會裏的書室,沙福嗰個遲D都應該會係咁大。仲有分行。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



個台呀,Dmonitor 係地板下面。視覺都好緊要㗎。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



每個樂手一set monitor panel, 自己調整要聽乜樂器大細聲。用耳仔phone monitor.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

跟住放D之前返崇拜的相給大家看看


其實係晚堂 6 p.m. 係咪好似返早咁。



熱情有力的敬拜






這是Art gallery,招呼新朋友,好美的噢!



完了崇拜再來祈禱會





代禱事項:

1開學啦!!!!!!

2由香港拓運的"架餐"仲未到!!!!點上堂呀!!快呀唔該海關及運輸朋友!!

3身體健康及安全,交通安全!!日日都要抯40-50 km.....

4開學後也要找工作啦。(開學後有work permit後,每星期可做20小時,如可做足20小時,工資應可足夠給住屋租金)

5時間安排,因每天應放多時間溫習及裝備,不給世務纏身,專心!!Focus!!

6孟德及Irene繼續信心仰賴神。

7為沙福弟兄姊妹,有組員之來電,告之他們之成長及心志,為此感謝神。
(近排到CCC, Hillsong 等教會聚會,不時看見主給的異像,看到沙福成長及興旺,主的復興必在香港大大張顯!)

祝福你們!謝謝你們的代禱!

dOUG 孟德

請按 "comment" 留言

8 Comments:

At 12/2/06 3:00 上午, Anonymous 匿名 said...

開學了真開心!!keep the joy!願你們每一天起床上學都有著興奮雀躍的心去期盼今天神所要所作奇妙的事!

看見Art Gallery,好想入去看下D畫(& setting)呀...有機會影D相post上來丫~(或者email比我看又得)
又看見個書室,所以決定明天早D返教會埋左D書室數(拖左成個月),再拿拿聲想下點樣發展一下先...
復活節話劇open the ball啦,明天係第一次全人類召集,紀念紀念~~

 
At 12/2/06 11:55 上午, Anonymous 匿名 said...

喂喂我係橡膠輪, 睇見你地咁順利認真開心, 你地話d Aussie 著得好casual咁崇拜, 令我唸返起year 3 去美國, d人仔坐晌太陽凳同拎住coffee mug 去敬拜~ 哈~

今晚我會幫allen 去提多度唱歌, 歌list如下:

愛是不保留
恩典太美麗
上帝聽禱告
童話
男人不該讓女人流淚
單車
無賴 (?)

加油啊, 奸巴爹~

有d掛住你地 ~~

 
At 12/2/06 3:12 下午, Anonymous 匿名 said...

哇~好興奮呀!你們每一日都要滿有喜樂&精神去上學喔!靠著神的愛及恩典過每一天的生活~^0^~加油加油呀..在禱告中紀念你們~

 
At 12/2/06 9:18 下午, Blogger Stephanie Lau said...

我係巴士(在教會裡已洗底,弟兄姊妹改曬叫Stephanie 啦!)...
為你們大大的感恩。特別是Irene,你已從教育界得釋放啦^0^.好好保養聲音呀。
MT,especially thanks for your sharing and photos, 十分精彩。希望你的學習與靈程大大長進,兩年後回來成為我們眾人的榜樣。(當然我也不會比你弱!)一起為天國的夢努力呀。沙福每星期都有人提起你們,掛念你們的需要。放心,神的供應總是按時給你的,學做一個小孩仰望天父的供應^_^。

 
At 13/2/06 1:51 上午, Anonymous 匿名 said...

Hi doug and irene, 好高興見到你們"2人如同1人"的去為擴展主的國而受裝備造就, 相信你們2人一同"勞碌"一定會得美好的果效. ^_^
澳洲的環境真不錯, 我都好想在音樂敬拜上有多點裝備, 將來用歌聲去事奉神. 我現在參與了"敬拜者使團"的專業詩班, 0黎緊4月會有2場敬拜讚美音樂會呢. 希望將來你們學成歸來後有機會一同事奉神! 祝主恩滿溢!
p.s. doug,真想不到在lab都有機會認識基督徒呢~

 
At 13/2/06 1:27 下午, Anonymous 匿名 said...

阿們...都話你們實聽得明佢地的英文啦!!!
上星期係永光堂有兩晚阿蘇撒街的聚會,我得到的異象同你們一樣,就係肯定香港會有極大的復興,包括沙福!所以聚會後就決定要參與美國的百週年慶典,更深體會聖靈在這個時代的工作,聽說會有10萬人一起聚會...因為我無經協會報名,所以一切手續都要自己攪掂,明天你們開學,我就要去見BROAD希望攞到簽證.不過,我同你們一樣咁緊張又勁期待,因為在這幾天深見神的恩典和預備滿滿!
哈利路亞,YEAH...大家一齊努力啊!

 
At 14/2/06 12:00 上午, Anonymous 匿名 said...

行步見步!(好似奪寶奇兵咁), 你地必大大的經歷神的祝福及供應~~

 
At 16/2/06 4:26 下午, Blogger Doug & Irene said...

beyond 不能比美之

多謝主

這幾天上堂好正,雖每天早起6am (hk 3am)
又traffic jam......要45 mins
但一早起來,敬拜
好感動!
每天都感動到哭呢!

dOUG

 

發佈留言

<< Home