星期日, 2月 26, 2006

CCC 新成員之免費午餐

我們在澳洲,想返沙福要每星期往返港澳都會幾吃力。

所以我地都要加入一間澳洲教會,
當然加入CCC啦。



CCC 好得意,佢地會有New members Lunch,幾個星期一次。
有野食,識朋友,同聽吓 Ps. Phil Pringle講吓CCC 的特色及我地做會員的權責。情況就好似沙福會籍班咁。

一路努力食野,一路同人social,真係忙。你知啦,一同人傾開,就好難去攞野食,嘩!但係弟兄姊妹的服事真係頂級,你一路social一路有人俾野你食,仲好過酒店服務。在場亦有好多Connect group leader(組長)四圍走,請你去Connect group.
細心極呢。

百多人的,非常熱鬧。不久, Ps. Phil Pringle講野啦。跟住播Video給大家看,Video 訴說早在1980年時CCC怎樣開始,怎樣一步步有信心地行在神的工作上,發展到今天母堂 (Oxford Falls) 4,5 千人,一個事工訓練學院,電視台及音樂出版,加上有120多間CCC植堂,遍布世界各地。見到20多年的歷史,不禁讚嘆行在主的信心之重要性。
~~~~~~~~~~~~~~
而Video 再次俾我地知道,Video 及電視制作係多麼重要,一來呢D野其實好悶,但現代人習慣看電視,加上音樂的配搭看CCC歷史就更感動。況且要 Ps. Phil Pringle 次次都講同一樣野,都好悶。
所以,Video production team 服事的弟兄姊妹,努力呀!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Ps. Phil Pringle 接著分享CCC 教會的異象,如相中,
健立教會;
要佈道,做門徒!
一個有力的豐盛生命及文化;
訊息充滿:信心!昐望!及愛!
好清濋,
沙福都係做緊同樣的方向!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home