星期三, 10月 24, 2007

term 3 走了,term 4 到快一半

各位好嗎?我收到大家比我的生日 “掛圖”喇,哈哈, 有d 似大陸金行的年曆,因為我好紅同金!仲有d台詞真係好搞笑! 哈哈! 好開心,又感動.不過睇返自己幾年前個樣,真有d唔慣,有幾張仲唔係好好樣,真係難為情喇!Anyway,多謝您地為我踏入30歲前2個禮拜帶來驚喜!都祝10月生日的弟兄姊妹身心靈健康,時時喜樂!

在此特別多謝:(名字跟簽名頁數) Emily & Tony,晴,豪哥,Stephanie,玉王京,彬,唐牧師,Joyce,君熙,國健,Silver, 家慈, 家豪,庭,麗,Lisa, 綺靈,Q, Christy, 才,B,Simon,國南,妙英,Dick,Kenneth, Agnes, Lillis, Gladys, Pat, 煜進,輝,Carol, Daniel, Eva, 啟豪,翠,ying瑋,珊珊同Esther, 同埋趕唔切郵寄前簽名的弟兄姊妹,您地一想起我地,為我地祈禱同埋支持我地,我地真係好感恩.

真想像不到自己會咁lazy,原來寫blog都要好有恆心至得
真係唔知又由邊度講起, 就由term 3講起啦
感恩:
1) doug 完成“90年代”演出考試
2) Irene完成“60,70年代”演出考試
3) 上個學期沒有大病,感謝主
4) 上個學期完成宣教事工科一, 溝通及衝突解決1, 敬拜即慶演奏 Worship Improvisation.
5) 今個學期有釋經科, 溝通及衝突解決2, 宣教事工科二, 敬拜即慶演奏 Worship Improvisation, 同advance Ministry principle.
6) 雖然澳元勁升,但仍有飯開,thx GOD!!yeah!哈哈

代禱
1) 求神繼續讓我們持守人生方向目標及遠象
2) 求主讓我地有智慧分配時間,仍然係唔知睇得邊樣
3) Irene的健康,在年頭時比去年更差,但到了依家都漸漸好了,多謝主 !
4) 求主比我地忠於祂的話語,並實行出來
5) 求主比我地平衡做工及讀書的時間
What’s coming up?
6) Doug 的instrumental 純音樂表演
7) 學院的year end production年終製作~~~即意味著早出晚歸的rehearsal生活又開始
8) 開始“執拾project”!!由邊度執起?快d賣清家中的物件,只要現金!!(呢到的二手市場都好旺下)家庭主婦搬屋已經好煩,依家仲要跨國際咁搬,真係兩年law命一次
9) 希望可以找到經濟而可靠的船運公司,相信一定好好

我們有一晚到同學家吃飯


“9月阿太驚茂”送來了老友周萬聰到訪



行行山,親近主, 袋鼠四圍跳



我兩間學校的同事



我的生日Party,他們通常有主題,我就找人帶遊戲,輸了要吃 “Chinese weird food”(他們認為中國古怪食物).有鳳爪, 金錢肚, 豬大腸, 龜靈膏, 鵪鶉旦,原隻豬耳, 海蜇, 豬頭肉, 鹿肉,其實這些食物真係好好食,但外國人只食無骨,啖啖肉的扒,有骨的魚他們不會食, 同埋食 “面”包三文治當晚餐. 所以當晚場內 “yuck yuck”四起, “oh gosh, disgusting”(令人作嘔)他們把口中嘔吐物隨手掉去花園,所以第二朝必定在花園裡搵番所有豬耳鳳爪等等, 而孟德就在飲泣,同埋覺得好折墮,回程時仲痛罵洋鬼子有辱中國食物云云… 今晚最開心係見到佢地個樣好好笑.





我們的同學在演出後合照,站在前面的中國人是新來的台灣姊妹,在澳門長大.

1 Comments:

At 29/10/07 2:14 上午, Blogger Unknown said...

神在年初供應保護你們,到現在也沒有改變。
在香港的我們也為我們的大製作努力中,我們一起為主拼摶!

pius

 

發佈留言

<< Home