星期六, 5月 27, 2006

呢個地球不停地轉

唉,今日feeling a bit down.幾個news一齊來,
我地個同學在唐人town,被人爆車玻璃,偷走曬佢部M同所有effects,最幣---架車唔係佢呢,係佢個朋友架!

我個老朋友3日後就要去上海做野了,人各有志,好!祝福佢同佢男朋友仔啦.

另一個老朋友等緊個女出世,在個肚度十個月都唔肯見大家,心急死佢,過曬期都唔出來玩,希望佢順順利利啦!pray for her...

還有............

唉,好似好多野都"未解決",但我地感謝神因為我地可以交比主,無"壓力",嘻!(多謝元朗的村民提供用語)

陳師奶

2 Comments:

At 28/5/06 8:36 下午, Anonymous 匿名 said...

Irene.....

U know 'uncle bus' as well??
he is so hot!! haha

 
At 29/5/06 5:34 下午, Blogger Victor said...

陳師奶

你哋好嗎?生活如意嗎?
Performace 好玩嗎?

我會在6月尾到愁尼!
可以安置我嗎?
你哋有冇參加Hillsong Conference?
遲D見!


“你講電話,我講電話,我有冇話你先“
“揸揸手“
“揸完手又警告我,即係未解決啦“
呢D都係其他精警句!

 

發佈留言

<< Home