星期四, 3月 23, 2006

昨天晚上的排練



Easter Production
要到晚上八點才排練。

老師同我地講,
呢幾個星期會好忙。

因排練會越來越密,第一學期的功課及考試又同期進行。

所以叫我地要好好保重身體。因我地在 “靈𥚃的爭戰”!

敵人(satan)會用各方面去把我們打倒,以致事工不順暢,人們不可來接受福音。

靈𥚃禱告!合一!是我們靠主得勝的重點!

這時我想到了沙福也有Easter Production, 不禁也要在靈𥚃記念!
知道今年有好多小組組員都有參與,我更為開心,真的為你們興奮!Yeah!

雖然我今次都係做 " Ke 哩啡", 但都看到好多野,學了很多!
其實沙福弟兄姊妹真的好勁!以往的制作都已有很高的水準及態度!

為我們禱告吧,練到夜10pm....第2 日又要6點幾起身。功課又到期。
遲多幾星期,Ensemble Music 又會有perform(即係表演,老師比分)
production week 8/4-16/4 排練時間長,要到11pm(12點才有得睡啦),有D日子我要彈Chapel, 7am就要回到學院(6點前要起身呢)。嘩~


其中一首歌用西班牙文唱,kesty 教我地唱,好得意呢~

0 Comments:

發佈留言

<< Home