星期二, 3月 28, 2006

特别 CHAPEL 之 特别的任務


今早6點早起身,早餐無時間食就趕回學院。
因今早我又彈CHAPEL啦。

有乜咁特别呀今日?

特就特在第一首歌時,唱到副歌~~斷線呀 Baby!!

咁點呀~~噢~~經驗多(不用老)的我緊係快快用TUNER,TU好D音,因下一首慢歌,我入先呀嗎,唔可以走音~~!

快手快腳,感謝主,掂!

完了CHAPEL,就快快去收拾啦,點知師兄突然走過來,說:不要收拾,PS PHIL 話 我地要再帶敬拜,因 PS PHIL安排了 PS THEO 來給我們一個特别聚會。(他是我們週未的特邀講員,他在醫治的教導很有恩賜!)來給我們一個特别聚會。



好多人突然進場(同學,老師,教牧同工,CCC會友,多了幾百人),CCTV攝制隊在幾個方位SET好CAM,噢 PS PHIL 來啦,師兄師姐都大為緊張,快快同我地說帶乜歌,師兄好好人,幫我寫CHORD CHART。我就快快上結他線~~!



*****************************
開始啦!!我全心專心彈結他帶敬拜,嘩~感謝主!!!
有機會同PS PHIL 同台服事主,佢係我身邊帶祈禱,仲叫我記得拿走地下D譜,嘩,有交流TIM呀我地~~哈(正常係唔看譜的)。
看官!我當然不是崇尚權威,只是機會難得,在CCC大堂正常是沒有這機會的,係咁啱今天輪到我,而又有這特到好特的特會!!

明白為什麼在晨早的CHAPEL斷線咁無癮!!

因為如果在特會彈彈吓斷線,仲無癮!!!!呀~~

感謝 神!

2 Comments:

At 31/3/06 2:08 下午, Anonymous 匿名 said...

欣賞你到了澳洲也保持著沙福上台服侍的要求。

T_T ...我也要努力點去買有領衫!

 
At 4/4/06 2:15 下午, Blogger Stephanie Lau said...

綠色好Sharp 喎...正!

 

發佈留言

<< Home